The Invitation

This blog is a copy of the journal I kept while dating my husband Timothy Kieswetter. Each entry is precisely what I wrote as a newly in-love 20 year old. I invite you to view my journey because it's beautiful.

Tuesday 9 October 2012

Love is Lekker!

6 May 2002

Wow! Tonight Tim and I had such a wonderful time! No fighting or disagreeing. Just nice chatting and relaxing together. It was wonderful! O Lord, thank you so much! What a man you have given me! We talked and talked.
I love him dearly.

SMS from Tim:

Liefie, gaan dit goed?
My studies hou my langer op as wat ek gehoop het.
Jy moet jou aand geniet en ek is
lief vir jou baie

11 April 2002
Hi baby. dink aan jou. 
Sterkte met more se eksamen.
Ek sal more baie liefde na jou 
kant toe stuur @

24 April 2002
Skat! My aand was great!
Niks slegte goed :-)
Ons verhouding is so pure soos
kan kom. Dit is so goed dat as ons nie keer nie
gaan dit net BETER

27 April 2002
Janet, ek mis jou met alles wat in my is.
Elke sekond wat verby gaan val ek
net meer in die oneindigheid van
perfekte liefde vir jou.

Vis! Ek like jou!

No comments:

Post a Comment